سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

مقالات

تشخیص اصل بودن ادکلن وان میلیون

تشخیص اصل بودن ادکلن وان میلیون از فیک

ادکلن وان میلیون یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ادکلن‌های دنیاست که توسط برند پاکو رابان طراحی و تولید شده است. رایحه جذاب و ماندگار این ادکلن سبب شده که با استقبال بالایی در بازار مواجه شود؛‌ در این شرایط با توجه به محبوبیت این ادکلن، نمونه‌های تقلبی زیادی از آن وارد بازار شده‌اند و شرایطی چالشی برای تشخیص ادکلن وان میلیون اصل توسط خریداران ایجاد کرده‌اند. بدین منظور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا روش‌های تشخیص ادکلن وان میلیون اصلی و فیک و همچنین نکات کاربردی را به شما ارائه دهیم.

روش های تشخیص اصل بودن عطر وان میلیون

تشخیص ادکلن‌های اوریجینال و محبوب مانند تشخیص ادکلن جوپ اصل و وان میلیون، به دلیل شباهت زیادی که بین نسخه‌های تقلبی و اصل این ادکلن وجود دارد، ممکن است چالش‌برانگیز باشد. با این وجود با رعایت برخی جزئیات ویژگی‌های خاص می‌توان از خرید نمونه‌های تقلبی جلوگیری کرد. در ادامه چندین روش کاربردی برای تشخیص اصل بودن عطر وان میلیون خواهیم پرداخت.

جعبه عطر وان میلیون اصل

بررسی بسته بندی و جعبه ادکلن

بسته بندی و جعبه عطر، اولین چیزی است که در زمان خرید ادکلن باید به آن دقت کرد؛ درواقع ادکلن‌های اوریجینال معمولاً از جعبه‌های باکیفیت و طراحی دقیق و لوگوی مشخص برند برخوردارند. در ادکلن وان میلیون اوریجینال نیز لوگوی برند پاکو رابان و نام ادکلن با دقت و جزئیات بالایی روی محصول حک شده است. از طرف دیگر در نسخه‌های تقلبی ممکن است رنگ‌ها کمی مات و یا نوشته‌ها کم‌رنگ و بی‌کیفیت باشند. علاوه بر این پلاستیک بسته بندی ادکلن‌های تقلبی وان میلیون معمولاً نازک‌تر و بی‌کیفیت تر از نسخه‌های اصلی هستند.

بررسی بطری ادکلن

بطری ادکلن وان میلیون به دلیل طراحی شیک و لوکس خود شهرت دارد؛ در نسخه‌های اصلی این ادکلن، بدنه بطری از خطوط منظم و طراحی صاف و بی‌نقص برخوردار است. همچنین نام عطر و برند پاکو رابان با دقت و بدون هیچ خدشه‌ای روی بدنه بطری حک شده است. در نقطه مقابل در نسخه‌های تقلبی، معمولاً نوشته‌ها کمی پراکنده و بی‌کیفیت هستند و برخی جزئیات طراحی بطری کمی متفاوت است.

بررسی رایحه ادکلن

یکی دیگر از بهترین روش‌های تشخیص اصل بودن ادکلن وان میلیون، بررسی نوع و کیفیت رایحه آن است. درواقع ادکلن‌های تقلبی معمولاً رایحه‌ای شبیه به نسخه اوریجینال دارند اما ماندگاری و کیفیت آن‌ها نسبت به نسخه اصلی، پایین‌تر است. رایحه ادکلن وان میلیون اوریجینال، عطری تند و مرکباتی دارد و به مرور زمان نت‌های چوبی و گلی در آن نمایان می‌شوند. در این شرایط اگر رایحه ادکلن خیلی سریع تغییر کند یا ضعیف شود، احتمالاً با نسخه تقلبی این ادکلن رو به رو هستند.

بررسی کد سریال و بارکد

بررسی کد سریال و بارکد می‌تواند روشی مطمئن برای تشخیص ادکلن وان میلیون اصل باشد. درواقع ادکلن‌های اوریجینال دارای کد سریال منحصر به فردی هستند که با کد درج شده روی جعبه و بسته بندی محصول مطابقت دارد. همچنین بارکد محصول باید با استفاده از اپلیکیشن‌های معتبر اسکن شود تا از اصل بودن ادکلن وان میلیون، اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: روش های تشخیص ادکلن فارنهایت

اصل بودن وان میلیون از روی اسپری

بررسی اسپری ادکلن

نازل ادکلن‌های تقلبی وان میلیون معمولاً ضعیف‌تر و بی‌کیفیت تر از نسخه‌های اصلی این ادکلن است. درواقع در ادکلن‌های تقلبی، اسپری عطر ممکن است نامنظم باشد و یا از حد معمول، بیشتر باشد. اما در نسخه‌های اصلی ادکلن وان میلیون، پاشش عطر به طور یکنواخت و منظم انجام می‌شود.

خصوصیات ادکلن وان میلیون اصل

ادکلن‌های وان میلیون اوریجینال و فیک، تفاوت‌های بسیار زیادی دارند و هر یک از آن‌ها برای گروه خاصی از مشتریان طراحی شده‌اند. در این شرایط برای تشخیص دقیق‌تر ادکلن‌های وان میلیون اصل و فیک، می‌توان معیارهای مختلفی را در نظر گرفت که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت ادکلن وان میلیون اصل

یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که به شما در تشخیص ادکلن وان میلیون اصل و فیک کمک می‌کند، قیمت ادکلن است. طبیعتاً ادکلن‌های اصلی معمولاً قیمت‌های مشخصی دارند و اگر این قیمت به طرز قابل توجهی پایین‌تر از بازار باشد، احتمال تقلبی بودن ادکلن، بسیار زیاد است. به طور کلی باید در نظر داشته باشید که ادکلن‌های برندهای مشهور مانند ادکلن وان میلیون، عموماً با قیمت‌های پایین عرضه نمی‌شوند و اگر با چنین قیمت‌هایی مواجه شدید، باید به اصالت کالا شک کنید.

ماندگاری عطر وان میلیون اصل

ماندگاری رایحه از دیگر روش‌های تشخیص ادکلن وان میلیون اصل و فیک است؛ چراکه ادکلن اوریجینال به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب، ماندگاری بالایی دارد و رایحه آن حداقل تا چندین ساعت روی پوست و لباس ماندگار خواهد بود. اما در نمونه‌های تقلبی ادکلن وان میلیون، رایحه به سرعت تبخیر شده و ممکن است تنها چند دقیقه پس از استفاده به سختی بتوانید بوی ادکلن را احساس کنید.

ادکلن وان میلیون اورجینال

پخش بو ادکلن ادکلن وان میلیون اورجینال

ادکلن وان میلیون اوریجینال به دلیل ترکیبات خاصی که دارد، عطر خود را در فضا منتشر می‌کند و اطرافیان بلافاصله رایحه ‌این ادکلن را تشخصی می‌دهند. در نقطه مقابل، پخش بوی ادکلن وان میلیون تقلبی، بسیار ضعیف‌تر بوده و ممکن است تنها در نزدیکی و فاصله کم با لباس شما احساس شود (در ادامه بخوانید: پخش بوی عطر چیست).

جمع بندی

تشخیص اصل بودن ادکلن وان میلیون می‌تواند فرآیندی چالش‌برانگیز باشد،  اما دقت به جزئیات و به کارگیری روش‌های ذکر شده، تا حدود زیادی به شما کمک می‌کند که از خرید نسخه‌های تقلبی این ادکلن، جلوگیری کنید. در این شرایط به یاد داشته باشید که خرید از فروشگاه‌های معتبر و توجه به قیمت، بسته بندی، طراحی بطری، رایحه، کد سریال و بارکد، تا حدود زیادی در تشخیص اصل و تقلبی بودن ادکلن وان میلیون به شما کمک می‌کند. درواقع با رعایت این نکات می‌توانید رضایت خود را از خرید و استفاده از این ادکلن افزایش دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ارتباط با مشاوران

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من