ورود کاربران به وب سایت عطر نیش، استفاده از اکانت شخصی، طرح های تشویقی و خدماتی که از طرف این فروشگاه ارائه میشود به معنای پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین سایت است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش در سایت عطرنیش نیز به معنی پذیرش تمامی شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی عطرنیش از سوی کاربر می باشد.
لازم به ذکر است که تمامی اصول فروشگاه اینترنتی عطر نیش منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و همچنین قانون حمایت از حقوق مصرف کننده در کشور است، لذا کاربر نیز موظف است تا قوانین مرتبط با کاربران را مراعات نماید.
اگر قصد ورود به وب سایت عطرنیش را دارید، همواره به آدرس رسمی فروشگاه اینترنتی عطرنیش (www.Atreniche.com) مراجعه کنید. زیرا پیامد های ورود کاربر به هر سایتی به جز این آدرس، متوجه مجموعه عطرنیش نخواهد بود و مسئولیت ناشی از سوء استفاده های احتمالی بر عهده کاربر است.

عطر نیش رویدادها و خدمات خود را از طریق ایمیل و پیامک به مشتریان ارسال میکند بدیهی است در صورت عدم تمایل به دریافت باید گزینه لغو عضویت در خبرنامه را فعال نمایید.

رعایت حریم شخصی و امنیت کاربر سرلوحه عطر نیش است اما کاربران باید مسئولیت حفاظت از رمز عبور خود را عهده دار شوند.

پردازش و ارسال سفارش در عطر نیش در طول روزهای کاری و نخستین روز بعد از تعطیلات رسمی خواهد بود. روز کاری به معنای شنبه تا پنج شنبه می باشد اما ثبت سفارش در تمامی روزها و ساعات کاری و غیر کاری وجود خواهد داشت.

کاربر موظف است اطلاعات خود را به درستی تکمیل کند بدیهی است که در صورت اعلام اطلاعات ناقص یا غلط سفارش کاربر پردازش و قابل پیگیری نخواهد بود.