سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

عطر های زنانه خنک با خط بوی بالا

عطر های زنانه خنک با خط بوی بالا

در فصولی مانند بهار یا تابستان که هوا را به گرمی می‌رود انتخاب عطرها از بین عطرهای گرم به سمت سوی عطرهای خنک‌تر می‌رود تا نت‌ها بتوانند آزادانه رایحه خود را به تصویر کشیده و حال و هوای شما را عوض نمایند. اما متاسفانه طبق تجربه اکثر بانوان، عطرهای سرد آنچنان که باید پرفورمنس قوی نداشته و همچون عطرهای گرم نمی‌توانند خط بوی بالایی، از خود به جای بگذارند، به همین دلیل بسیاری از بانوان با وجود عدم تناسب عطرهای گرم با هوای تابستان، همچنان این عطرها را در لیست انتخاب خود قرار داده و توجهی به رایحه کمی مایوس کننده آن‌ها نیز ندارند. اگر شما نیز درگیر این چالش هستید پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب دوباره عطرهای زمستانه خود، با ما همراه باشید تا 7 عطر زنانه خنک با خط بوی بالا را معرفی نموده و با بررسی هر کدام به شما در داشتن یک خرید خوش رایحه و باکیفیت کمک نماییم.

عطر زنانه خنک با خط بوی بالا

معرفی 7 تا از بهترین عطر های زنانه خنک با خط بوی بالا

در میان عطرهای سرد به دلیل نت‌هایی که در آن‌ها بکار می‌رود یا فرمولاسیون خاصی که دارند کمتر می‌توان محصولی پیدا نمود که خط بو و ماندگاری بالایی داشته باشد. به همین دلیل در ادامه سعی کردیم به سراغ عطرهای سردی برویم که علاوه‌بر داشتن یک رایحه استثنایی و جذاب کیفیت بالایی نیز داشته و خط بوی خوبی داشته باشند. این موارد عبارتند از:

عطر مارک جیکوبز دای دریم

تلفیق بی‌نظیری از روایح گلی چون یاس و ویستریا درکنار روایح مرکباتی یا میوه‌ای چون توت سیاه، گلابی، گریپ فروت و… شاهکاری چون عطر مارک جیکوبز دای دریم را می‌سازد که به آرامی در دل شما جای باز کرده و لبخندی حاکی از رضایت، گوشه لبانتان می‌آورد. این عطر زنانه تابستانی یک عطر دلنشین، خاص، اما آرام و سیف است که می‌تواند حتی برای هدیه یا بلایند بای کردن نیز گزینه خوبی باشد و شما را از رایحه خود پشیمان نکند. این موضوع در کنار کیفیت بسیار بالای این عطر که منجر به ایجاد خط بویی ماندگار و جذاب می‌شود، دای دریم را به یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه تبدیل کرده است.

البته جالب است که بدانید کیفیت و رایحه، تمام شاهکار مارک جیکوبز و دلیل محبوبیت این عطر نیست، در واقع اگر نگاهی به بطری جذاب و چشم نواز دای دریم نیز بیاندازید، متوجه خواهید شد که این عطر نه تنها با رایحه بلکه با ویژگی‌های ظاهری خود نیز می‌تواند ملاحت یک بانو زیبا را به تصویر کشیده و با تلفیق گل‌های بابونه و یک آبی آرامش بخش، مانند یک شئ تزئینی بدرخشد.

عطر کرید اونتوس زنانه

بسیار از خانم‌ها برخلاف باور عمومی آنچنان از روایح معمول زنانه استقبال نمی‌کنند و به واسطه همین روحیه متمایز و خاص به سمت و سوی عطرهای مردانه کشیده می‌شوند. اگر شما نیز جز این دسته افراد هستید پیشنهاد می‌کنیم برای یکبارهم که شده عطر کرید اونتوس زنانه را تست نمایید.

این محصول که پس از شاهکار مردانه آن رونمایی شد کار خود را بایک آمیزه‌ی شگفت انگیز از سیب و لیمو ترش به همراه کمی تندی و خنکی نعناع هندی شروع می‌کند. این آغاز درخشان اولین لحظه‌ای است که ذهنیت شما را از عطرهای گلی و کمی لطیف زنانه دور کرده و روحیه خاص طلب شما را اقناع می‌نماید. پس از این آغاز طوفانی و البته کمی تند و تیز با روی کار آمدن نت‌هایی چون مشک، چوب صندل، رز و… کمی رایحه آن روبه تعادل و آرامش می‌رود و هرچه ساعت بیشتری از اسپری عطر می‌گذرد رایحه آن رفته رفته دلپذیرتر و همه پسند تر خواهد شد. این سیر داستانی سبب می‌شود تا هیچ وقت رایحه این عطر برای شما یکنواخت نشده و شفافیت نت‌ها به همراه ماندگاری و پخش بوی بالای آن کمک کند تا نت به نت با هنر کرید همراه شوید.

عطر خنک تام فورد ارکید سولیل

عطر تام فورد ارکید سولیل

محال است که در هنگام خرید عطر زنانه به فکر بوی مست کننده گل فروشی‌ها نیفتاده باشید و دلتان یک عطر گلی با آن فضای خنک و دلنشین گل فروشی را نخواهد. اگر حتی در گوشه‌ای از ذهن خود به تجربه همیشگی این حس دلنشین فکر کرده‌اید اما هنوز عطری متناسب با آن پیدا نکردید پیشنهاد ما به شما عطر و ادکلن تام فورد ارکید سولیل است. این محصول که یکی از به یادماندنی‌ترین هنرهای برند سلطنتی و خاص تام فورد است سالهاست که به عنوان یک ادکلن زنانه خنک با خط بوی بالا و صد البته ماندگار و خوش رایحه شناخته می‌شود.

با انتخاب ارکید سولیل می‌توانید لذت داشتن یک عطر گلی با نت شفاف و برجسته‌ای چون گل مریم را حس کرده و با وجود روایح دیگری چون وانیل، ارکیده، خامه، فلفل صورتی، گل سوسن و…. یک تلفیق جذاب، ملیح و دوست داشتنی از روایح مختلف را تجربه نمایید. این عطر یک عطر کاملا خنک و شیرین است که می‌تواند لحظات گرم تابستان را برای شما دلپذیرتر نشان داده و در هنگام خرید، سرکار، قرارهای دوستانه، مهمانی و… یک همراه شیک و دوستداشتنی برای شما باشد.

در ضمن بد نیست که اشاره کنیم باتوجه به رایحه دلنشین و سیف این عطر و بطری جذاب، شیک و مدرن آن، ارکید سولیل نیز گزینه خوبی برای هدیه خواهد بود و می‌تواند با وجود برند محبوب و صدالبته خاصی که دارد یک کادوی لوکس و خاص محسوب شود.

عطر خنک ورساچه پور فمه دیلن تورکویز

عطر ورساچه پور فمه دیلن تورکویز

اگر به دنبال یک عطر زنانه با خط بوی بالا می‌گردید که علاوه‌بر برند بودن قیمت مناسبی نیز داشته باشد، عطر ورساچه پور فمه دیلن تورکویز بهترین گزینه خواهد بود. این عطر که حاصل همکاری برند ورساچه با عطاری چون صوفی لابه است در همین سال‌های ابتدایی معرفی‌اش حسابی نظر خریداران را به سمت خود جلب کرده و به یکی از عطرهای پرفروش این برند تبدیل شده است. پور فمه دیلن تورکویز تلفیقی از بهترین ویژگی‌های یک عطر محسوب می‌شود، زیرا چه از لحاظ پرفورمنس و چه از لحاظ رایحه بی‌نظیر عمل کرده و یک کیفیت همه جانبه و حساب شده را به نمایش گذاشته است؛ به نحوی که با زدن آن تا ساعت‌ها نیاز به تجدید عطر نداشته و با هر بار استفاده از آن حداقل چند نفر از اطرافیانتان نام عطر شما را خواهند پرسید.

خارج از این موارد، دیلن تورکویز از لحاظ رایحه نیز با وجود تلفیق نت‌های شاداب و سرزنده‌ای چون لیمو ترش و فلفل صورتی به همراه نت‌های دوست داشتنی چون فریزیا، یاس، سدر، مشک و…. به شدت خاص و دلپذیر بنظر می‌رسد و می‌تواند غوغایی در گرمای تابستان و حتی بهار باشد. این ترکیب نت‌ها علاوه‌بر اینکه می‌توانند یک رایحه خنک و ترش بسازند به شدت نیز رایحه این محصول را خاص کرده و آن را از حالت اپیدمی و همه گیر خارج کرده‌اند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال یک عطر زنانه خنک با خط بوی بالا می‌گردید که به شدت خاص و خوش رایحه باشد این عطر را از دست ندهید.

عطر خنک هرمس او دس مرویلس بلو

عطر هرمس او دس مرویلس بلو

اگر کمی در بین عطرها و برندهای مختلف جستجو کنید متوجه خواهید شد که تخصص برند هرمس در ساخت عطرهای زنانه‌ای است که چهارچوب‌ سایر برندها را زیر پا گذاشته و به عطرهایی محبوب اما خاص شناخته می‌شوند. برای اثبات این موضوع کافیست به سراغ یکی از عطرهای این برند با نام عطر هرمس او دس مرویلس بلو برویم.  این عطر که از خنکی و بی‌کرانگی اقیانوس‌ها الهام گرفته شده است، می‌تواند تنها با سه نت خاص که شامل آب دریا، نعناع هندی و روایح چوبی می‌شود شما را در اعماق یک آبی درخشان، بی انتها با حسی از خنکی و لطافت فرو ببرد. در واقع این عطر با این رایحه خاص و ترکیب جذابی که دارد به نحوی ساخته شده است که می‌تواند به عنوان یک نماد یا الگو برای عطرهای تابستانه و خنک شناخته شود، چراکه رایحه سرد آن علاوه‌بر اینکه می‌تواند در برابر هر گرمایی درخشش خود را حفظ نماید، کیفیت بی‌نظیری نیز از خود نشان داده و به عنوان یک عطر زنانه خنک ماندگاری و پخش بوی بسیار  بالایی دارد.

خارج از این موارد بد نیست که بدانید مرویلس بلو در بین انتخاب‌های آقایون نیز دیده می‌شود، چراکه رایحه خاص این عطر به هیچ عنوان بر پایه جنسیت نیست و در خلق آن سعی شده علاوه‌بر حفظ لطافت زنانه، روایح گلی، پاستیلی و… کنار زده شده و عطر، چاشنی تمایز به خود بگیرد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که اگر به عطرهای مردانه علاقه‌مندید، برای یکبارهم که شده رایحه این عطر را تست نمایید.

عطر لالیک لامور

در دنیای عطرها چند نت خاص هستند که تنها نام آن‌ها باعث می‌شود رایحه عطر را یک رایحه دلنشین، آرام و پر مهر تصور نماییم؛ به طور مثال نت‌هایی چون یاس، مریم، بهار نارنج، رز و… از معروف‌ترین این روایح هستند که حضورشان محصول را به یک عطر خاص و جذاب تبدیل می‌نماید. حال یک عطر زنانه با بوی بهار نارنج را تصور کنید که در کنار خود تمام نت‌های ذکر شده را دارد و با تلفیق بی‌نظیری از این اسانس‌ها توانسته یک رایحه ملایم اما جذاب را بسازد.  این عطر که حاصل هنر عطار معروف ناتالی لارسن است با نام لالیک لامور شناخته شده و بیش از یک دهه است که در لیست پرفروش‌ترین عطرهای لالیک قرار می‌گیرد.

جالب است که بدانید در هنگام استشمام این عطر با وجود نت‌های برجسته و درخشانی چون موارد ذکر شده و‌ همچنین مشک، یاسمن، سدر و…. قرار نیست یک رایحه برجسته یا خاص را حس نمایید! در واقع فرمولاسیون حرفه‌ای و تلفیق بی‌نظیر اسانس‌های این عطر سبب شده تا نتیجه آن یک رایحه شفاف و یکدست باشد که طراوت و خنکی بسیار بالایی داشته و می‌تواند تابستان شما را زیباتر از پیش نماید.

عطر خنک لانوین اکسیژن زنانه

عطر لانوین اکسیژن زنانه

خارج از موارد معرفی شده، اگر به دنبال عطر و ادکلن زنانه خنک با خط بوی بالا می‌گردید که مناسب روزمره‌تان بوده و قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم عطر لانوین اکسیژن زنانه را در اولویت خرید خود قرار بدهید. این عطر که در گروه بویایی گلی آبزی قرار می‌گیرد با حضور پررنگ ترنج و فلفل کار خود را آغاز کرده و رفته رفته با حضور رز، گاردنیای یاسمن و شیر حسی از تعادل و لطافت را به خود می‌گیرد. تمام این موارد نیز با حضور مشک، زنبق و صندل سفید در قلب یا پایه این عطر، عمق بیشتری به خود گرفته و رایحه کلی آن را تا حد زیادی اصیل و ماندگار نشان می‌دهد.

خارج از رایحه نیز ماندگاری و پخش بوی قابل قبول این محصول سبب می‌شود تا انتخاب آن به عنوان یک عطر روزمره به شدت مناسب بنظر رسیده و حتی به عنوان یک هدیه خوش قیمت، اما باکیفیت و جذاب نیز انتخاب خوبی باشد. ‌

جمع بندی

همانطور که می‌دانید عطرهای تابستانه یا خنک به دلیل نت و فرمولاسیون خاصی که دارند اصولا ماندگاری و پخش بوی کمتری داشته و همچون عطور گرم توقع یک پرفورمنس قوی از آن‌ها، توقع صحیحی نیست؛ اما در این مقاله سعی کردیم در میان صدها عطر خنک زنانه به سراغ محصولاتی برویم که خط بوی بالاتری داشته و از لحاظ کیفیت و رایحه حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند. در آخر نیز توصیه می‌کنیم که حتما قبل از انتخاب و خرید محصول، عطر مدنظر خود را چه از لحاظ رایحه و چه از لحاظ پرفورمنس بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ارتباط با مشاوران

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من