سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

مقالات

تشخیص ادکلن فارنهایت اصل

تشخیص ادکلن فارنهایت اصل از تقلبی

اگر کمی در دنیای عطر و ادکلن سررشته داشته باشید می‌دانید که آثار ارزشمندی چون ادکلن فارنهایت دارای کپی‌های بی‌ارزش و فیک زیادی خواهند بود که متاسفانه تعدد آن‌ها در بازار، بیش از نسخه اصلی محصول است. این موضوع سبب می‌شود تا علاقه‌مندان به فارنهایت، هنگام انتخاب نمونه اورجینال آن، چالش‌های زیادی را تجربه نمایند و بسیاری از افراد نیز با استشمام رایحه فیک این عطر دچار قضاوت‌های ناعدلانه‌ای در خصوص رایحه پردازی این برند و میزان محبوبیت آن شوند. به همین دلیل و برای جلوگیری از سودجویی‌های رایج، تصمیم گرفتیم ادامه‌ی این مقاله را به روش‌های تشخیص ادکلن فارنهایت اصل از نمونه تقلبی آن اختصاص داده و به شما در خریدی آگاهانه و اصیل کمک نماییم.

روش های تشخیص ادکلن فارنهایت اصل از کپی

همانطور که گفتیم عطرهای محبوبی چون فارنهایت دارای نمونه‌های تقلبی بسیار زیادی هستند. جالب است بدانید این عطرها گاهی آنچنان ماهرانه تولید می‌شوند که حتی فروشندگان متخصص و باتجربه عطر نیز به درستی نمی‌توانند آن‌ها را از نمونه اصلی تمایز داده و تقلبی بودن آن را تائید نمایند. به همین دلیل بسیار مهم است که به تمام روش‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌نماییم تسلط داشته باشید و در هنگام خرید تک به تک آن‌ها را پیاده سازی کرده و نتیجه را بررسی نمایید.

تشخیص ادکلن فارنهایت اصل از کپی

بررسی بسته بندی

یکی از بهترین روش‌ها چه در تشخیص فارنهایت و چه در تشخیص ادکلن لجند اصل و سایر عطرهای محبوب بازار، بررسی بسته بندی این محصولات است. برندی چون دیور منطقا به بسته بندی و برندینگ خود اهمیت زیادی داده و سعی می‌کند جعبه محصولات خود را کاملا محکم، با کیفیت و مواد اولیه‌ای درجه یک تولید نماید. این موضوع سبب می‌شود تا وجود کوچک‌ترین اشکالی در بسته بندی یا شیرینگ محصول نشان دهنده فیک بود آن باشد.

در ضمن بهتر است بدانید که فارنهایت اصل دارای یک بسته بندی مات با رنگ مشکی و قرمز است که روی آن، نام برند در پایین و نام عطر در بالا کاملا یکدست و با رنگی سفید حکاکی شده‌ است. هرگونه تغییری در رنگ‌های گفته شده یا درخشان و براق بودن بسته‌بندی نشان می‌دهد که محصول انتخابی شما فیک است.

بررسی بطری

بررسی بطری محصول نیز می‌تواند در تشخیص نمونه اصل آن کمک بسزایی نماید. بطری فارنهایت تم رنگی مشابهی با جعبه آن دارد به طوری که از بالا به ترتیب به رنگ مشکی، قرمز و در آخر به رنگ شفاف یا کمی زرد دیده می‌شود و روی آن نیز نام برند دیور و فارنهایت با رنگ سفید حکاکی شده است. وجود هرگونه تغییری در این رنگ‌ها و یا ناخوانا و واضح نبودن کلمات برروی بطری عملا نشان دهنده فیک بودن آن خواهد بود. همچنین توجه نمایید که وجود هرگونه حباب یا خراشیدگی در شیشه عطر و یا داشتن برآمدگی‌های تیز در بطری نیز می‌تواند به شما در تشخیص عطر فارنهایت اصل از کپی آن کمک نماید.

در ضمن بد نیست که بدانید یکی از تفاوت‌های اساسی بطری این محصول با نمونه تقلبی آن کم عمق بودن کفی این محصول است. در نمونه اصلی فارنهایت، پهنای زیادی از انتهای بطری، کفی محصول محسوب شده و روی آن شماره سریال درج شده است اما در نمونه تقلبی آن انتهای این محصول از این پهنای شفاف برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: تشخیص ادکلن تام فورد اصل

بررسی شماره سریال

تمام محصولات برند دیور دارای شماره سریال خاصی هستند که هم روی جعبه و هم روی بطری آن حک شده است. در بطری فارنهایت این شماره سریال دقیقا پایین بطری به صورت کاملا واضح و برآمده دیده می‌شود. (توجه نمایید که این عدد نباید زیر بطری باشد و دقیقا باید روی بطری باشد!). برای تشخیص ادکلن فارنهایت اصل در ابتدا از وجود این شماره سریال، جایگاه درست و کیفیت حک آن اطمینان حاصل نمایید و در آخر نیز آن را با شماره حک شده برروی جعبه مطابقت دهید.

بررسی درپوش ادکلن فارنهایت اصل

بررسی درپوش عطر

جالب است بدانید برند دیور حتی درپوش عطرهای خود را به نحوی ساخته است که تولید مشابه آن برای متقلبان سخت و گاهی غیر ممکن است. در واقع درپوش فارنهات به نحوی طراحی شده است که هم با یک حرکت خاص باز می‌شود و هم توانایی تحمل وزن بطری سنگین و عطر موجود در آن را دارد. به همین دلیل اگر دید درپوش محصول به سختی باز می‌شود و یا از کیفیت لازم  برخوردار نیست بهتر است به اصالت آن شک نمایید. در ضمن توجه کنید که روی درپوش این عطر لگوی برند دیور یا همان CD حک شده باشد. بسیاری از محصولات فیک به ایجاد این لوگو برروی درپوش توجه نکرده و شما می‌توانید با بررسی این جزئیات به راحتی نمونه فیک را تشخیص دهید.

بیشتر بخوانید: تشخیص ادکلن لالیک لامور اصل

بررسی اسپری عطر

سر اسپری عطرهای دیور اصل عمدتا افشانه یکنواخت‌تری دارند. به همین دلیل اگر با تست عطر متوجه شدید که افشانه عطر به صورت خطی، غیر یکنواخت و با حجم کم است بهتر است شک خود را مبنی بر تقلبی بودن محصول قوی‌تر کرده و سایر ویژگی‌ها را نیز با دقت بررسی نمایید. همچنین توجه داشته باشید که سر اسپری عطرهای دیور کاملا پلمپ است، به همین دلیل اگر محصول نشتی داشته باشد و یا از آن مولکول‌های عطر چکه کنند محصول فیک خواهد بود.

کد اصالت ادکلن فارنهایت اصل

بررسی کد اصالت

بسیاری از محصولات دیور دارای کد اصالت یا QR کد مخصوص به خود هستند که با زدن آن در سایت اصلی برند دیور می‌توانید از اصالت آن اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که با بررسی این کد، محصول مدنظرتان درون سایت قابل مشاهده بود می‌توانید به اصالت محصول خود پی ببرید.

بیشتر بخوانید: تشخیص ساواج دیور اصل

فرق ادکلن فارنهایت اصل و فیک

تا اینجای مطالب به طور کامل به روش‌های تشخیص عطر فارنهایت اصل از کپی آن اشاره کردیم. اما تمام موارد ذکر شده عمدتا ویژگی‌های ظاهری این محصول بودند و کیفیت و رایحه خود عطر را مورد بررسی قرار نمی‌دادند. در این قسمت اما، سعی کردیم به سراغ تفاوت‌های بنیادین فارنهایت اصل از نمونه‌های فیک آن برویم تا در صورت عدم تشخیص صحیح از ظاهر، با کمک این موارد اصالت محصول خود را تائید نمایید.این موارد عبارتند از:

رایحه

 رایحه عطر فارنهایت یک رایحه شفاف و متمایز است که نت‌های چرمی و چوبی به خوبی از آن دریافت شده و با یک قدرت بویایی قوی می‌توانید حتی تغییر نت‌ها را نیز در آن حس نمایید؛ اما در نمونه تقلبی این محصول این میزان شفافیت و طبیعی بودن رایحه حس نمی‌شود و تغییر نت‌ها کاملا ضعیف خواهد بود، به طوری که ممکن است با استشمام آن کاملا از فارنهایت متنفر شوید!

پخش بو ادکلن فارنهایت اصل

ماندگاری و پخش بو

 برند دیور به دلیل سال‌ها تجربه و استفاده از بهترین مواد اولیه همواره محصولاتی باکیفیت به بازار عرضه می‌نماید که ماندگاری و پخش بوی قابل توجهی دارند. این موضوع در فارنهایت که جز عطرهای گرم این برند محسوب می‌شود، برجسته تر نیز بنظر می‌رسد. این درحالیست که در نمونه‌های فیک ماندگاری حتی تا نیم ساعت نیز کاهش یافته و ممکن است با زدن آن حتی خودتان نیز آنچنان رایحه عطر را حس نکنید.

بیشتر بخوانید: تشخیص ادکلن اونتوس اصل

قیمت

منطقا فارنهایت به دلیل کیفیت، رایحه پردازی قوی، وارداتی بودن و تاثیر از نوسانات قیمت ارز به همراه برند خوش نامی که دارد قیمتی بیش از قیمت‌های معمول بازار دارد. به همین دلیل اگر می‌خواهید این محصول را با قیمت‌های بسیار پایین خریداری نمایید باید از قبل فیک بودن محصول اتخابی‌تان را بپذیرید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم با بیان روش‌های تشخیص ادکلن فارنهایت اصل به شما در انتخاب نمونه اورجینال آن کمک نماییم تا وقت و هزینه‌ای که می‌خواهید صرف نمایید، منجر به خریدی باکیفیت و اصیل شود. در آخر نیز توصیه می‌کنیم که حتما تمام موارد ذکر شده را با دقت بررسی کنید و در کنار آن نیز با خرید از فروشگاهی مطمئن همچون عطر نیش، کار خود را در خرید فارنهایت اورجینال راحت‌تر نمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ارتباط با مشاوران

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من